Exchange Online kører på Exchange 2013, og tilbyder en proffesional E-mail løsning, som fungerer på alle enheder.
Sharepoint Online kan man benytte til deling af filer, evt. via OneDrive, lave teamsites, hjemmeside m.m.
Med skype for business (tidligere Lync) kan man chatte, dele filer, præsentere dokumenter samt holde video konferrencer.
Med Office 365 er man altid sikret at køre på den nyeste version af Microsoft Office.
Denne type migrering er som navnet antyder, et "bíg bang" hvor alle brugere flyttes samtidig, og anbefales til virksomheder med op til 1000 brugere.
Trinvis migrering benyttes typisk i større miljøer, med +1000 brugere, og indebærer at man kan migrere brugere fra egen server løsning (on premise) til Office 365 på en kontroleret måde, og over længere tid.
Hybrid løsningen er den "store" løsning, som man oftes vil anvende i større virksomheder, og som indebærer at man har en Exchange 2013 løsning installeret på egen lokation. Denne form for migrering anvendes i virksomheder som ønsker at have et mix af brugere i skyen og på egen servere, eller til virksomheder med mange tusinde brugere til lange migrerings projekter. Fordelen ved denne type migrering er, at brugeren ikke mister nogen funktionalitet, og typisk ikke bemærker at de bliver flyttet fra egen server til Office365. Combo IT er Microsoft Cloud Partner og vores konsulenter er certificeret MCITP Office 365 din garanti for kvalificeret rådgivning og Konsulent assistance.
Det siger kunderne om os: